Zwroty i reklamacje

  

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Sklep internetowy WENDRE

ul. Niepodległości 2

66-470 Kostrzyn nad Odrą

  

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru licząc od daty jego dostarczenia. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym. produktem/produktami: Wzór oświadczenia znajdziesz tutaj: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

2. Zwort odeślij na adres:

Sklep internetowy WENDRE

ul. Niepodległości 2

66-470 Kostrzyn nad Odrą

  

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Nasze designerskie i niebiańsko miękkie poduszki i kołdry z linii Ultra Soft 3D zostały wyróżnione jako produkty rekomendowane do prestiżowego konkursu DOBRY WZÓR 2017 realizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego - Institute of Industrial Design

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl